O MNIE



Cześć!

Jestem Ola i bardzo się cieszę, że tutaj jesteś.
Parę miesięcy temu przeczytałam "O fotografii" Susan Sontag.Spośród wielu inspirujących myśli, jedna trafiła do mnie szczególnie- Kiedy czujemy nostalgię, robimy zdjęcia.Wtedy doświadczyłam jednej z tych chwil, w których ktoś jednym zdaniem potrafi opowiedzieć o tobie więcej, niż ty sam w tysiącu słowach.Tak, śmiało mogę powiedzieć, że doznałam olśnienia.
Postanowiłam dać szansę mojej melancholijnej naturze i pozwolić jej się wyżyć na aparacie.
Chciałabym, aby blog stał się chociaż maleńkim obrazem mojej duszy.Od jakiegoś czasu jest bardzo niespokojna, ciągle czegoś szuka i nie może odpuścić.Zdjęcia są zapisem jej poszukiwań.
Pojawią się relacje z podróży  (na razie z przewagą tych mniejszych, ale dla mnie tak samo fascynujących jak dalekie wyprawy), fotoreportaże z codzienności, która nieustannie mnie zaskakuje, wspomnienia wyjęte z szuflady, zapisy ze spotkań z pięknymi ludźmi.
Niecałe dwa lata temu razem z przyjaciółką postanowiłyśmy połączyć siły i stworzyć https://sliwkawciescie.blogspot.com/ .Marta piecze niebiańskie słodkości, a ja staram się oddać ich smak na fotografiach.Co jakiś czas będę publikować również zdjęcia z naszych kulinarnych sesji.

Dziękuję, że jesteś.Miłego dnia :)

Komentarze